I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Smackprov av bilder, headers och annat.

Vår Hiphop - Samarbeten

   

2010-06-06 09:50

Smackprov av bilder, headers och annat.

Jag har varit lite för ivrig osv har inte lagt ut bilder eller sagt något exakt vad det kostar osv. Men här får ni se lite bilder som jag gjorde nu på morgonen gjorde alla bilder på under 10-15 minuter.



Bild 1 = till en snubbes textbaserade spel

Bild 2 =

Bild 3=

Bild 4=

Bild 5=

Bild 6=



Jag kan göra mycket mycket mera än det , det är bara några headers som jag visade till er, jag kan göra headers,pressbilder,designer till sidor (exempel myspace och andra sidor).

Allt inom bilder osv , kan koda sidor med om du är sugen alltså då menar jag helt nya sidor från grunden som blir riktigt snygga, det kan vi snacka om i enrum osv så du får se sidan innan köpet osv.

Jag är inte alls dyr när det gäller sälja grejer osv , för en header med otroligt fin kvalite och riktigt fina gjord tar jag 10-50 kr ungefär och då är den solklar.


För mera info kontakta mig : [email protected] min msn alltså , eller skriv i pm på whoa om du har några funderingar eller frågor.

MVH:Realyztic