|
nostalgispår eller vad?
Skrev det här på 5-10 min, har bara skit o få ut.. inte fixat till något i texten så är säkert stavfel, konstiga meningar lite här o där men är skitsamma..men droppa gärna nån comments!
förstå en männikas inre, känslor är värdighet bli trampad på foten som syndabockens ensamhet ingen vill ha det såhär, säg bara nej men när blickar och ord som möts så blir det alltid ett okej ta saker i dina egna händer, tillit åt helvete du kan inte tro på någon, inte ens "bröder" i samhället öden att möta, ställas in för stora saker är inte liten längre, o knas är månadsbidragen har växt fort på kort tid, vad tog mig hit? ångrar inte vägen men jag gjorde det inte med flit förlåt, om det är ordet som nära vill höra ingenting ska upprepas, men har fan skit att möta de va länge sen ja kunde trolla bort mina tankar bara segla genom skolan, inte snatta eller tjaffsa rent psykiskt är ingenting bra, vill inte va kvar men va fuck ska man göra när man grävt sin egen grav knas i vardagen, kämpa vidare för varje dag men vad kämpar jag för? har fan ingenting till svars enda jag har, är min penna o den avgudar jag den enda jag kan lita på o känner mig på hemmaplan känner nostalgi, från en gammal tid som va tjockt jävla bra men tiden har runnit förbi kan någon ta mig tillbaka, vill inte växa upp livet som tonåring är fan tuffare än vad du nånsin trott har gått så jävla fort, hinner knappt tänka tillbaks men när det väl faller på plats blir saker samma sak gamla spår som försvunnit, vems fotspår går jag i? försvunnen ur mig själv o skriver rad för rad utan en enda min har fastnat för det här, nånting som ger mig mod styrkan har vuxit och insett kärleken till min älskade mor du som har de bra, lever normalt, inge knas försöker komma på spår, men inte lätt med sveriges fuckade lag känner frihet i tankarna när orden skriver av sig då ja äntligen är hemma o shit mamma, fan jag älskar dig känns som skrivandet pågått längre än vad jag själv vet gamla gatan va jag men har fan alltid levt i ensamhet ingen bakrund som mindre förutom planket ja måla diskret ordet va hej, en hälsning till dig, min enda poet
|