I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Gissa Vem ? Söker villiga personer

Vår Hiphop - Samarbeten

   
Rappare

2010-04-22 00:48

Gissa Vem ? Söker villiga personer



Hejsan Hoppsan lillebror, tänkte anordna en ganska rolig grej här på whoa som kan bli jävligt kul för folk och lyssna på. De går ut på så sätt att jag samlar ihop ett par folk så bra som möjligt (så det ska bli roligare och lyssna på) som kommer få lägga en vers mot någon här på whoa. Det behöver inte vara diss utan det kan till och med vara kärlek. Och grejen är att folk kommer inte få veta vem den låten handlar om utan ska få gissa er fram exempel, forsberg - och, baby (gissa vem).

Folk som tycker detta verkar som en rolig ide kan anmäla sig inne i denna tråd eller via mail/msn. Oh givetvis vill jag ha lite synpunkter på vad folket tror om detta med.
Om ni frågar mig så tror jag detta kommer dra åt många lyssnare i ju med att det kan handla om just dig ? Hehe, jag tycker detta kommer bli skit häftigt. Men som sagt:

forsberg - och, baby (gissa vem) är ett exempel
och jag vill helst att den ska vara runt 1minut dvs,
intro på 4 bars + en vers på 16 schyssta rader.

Jag vill helst hålla kontakt med alla via msn när jag startar en grupp så alla får tillgång till alla och kan adda varandr aom de vore något.


REGLER:
Max 1minut.
Inga namedrops runt om kring den ni kör om.
Låten kommer läggas upp av mig.
Låten måste rikta sig mot någon på whoa.



OBS:
Vill helst att frågor om detta ställs i tråden så andra kan få ta del av svaren.

http://soundcloud.com/forsbergmusik