Medlemmar till YF SÖKES!
Young Future kollektivet, är ett nystartat crew av mig (BRUZZ). Det är till för dig som känner att du vill ta din musik på en högre nivå, och för dig som känner att du har en framtid som bara varar gott! YF Kan stå för reklam, nya vänner men även massa hits. YF är också en låda du kan gå till med massa artister, gällande om du behöver någon vers kan andra medlemmar ställa upp. Mer information får dom som är intresserade och dom som får en invite. Bjuder in dom jag känner är riktigt bra och kan tilldela mycket till laget! Jag är fullt seriös med detta, och hoppas många är intresserade!
Jag kommer behöva detta: * En vice president som har ungefär samma roll. Som styr och har ungefär samma jobb som mig i kollektivet! * En Skillad Fotoshop som kan lite inom bild. Vi kommer behöva en massa bilder som vi ska kunna klippa ihop senare som en ''crewbild''. * En som är duktig inom hemside fronten. Som kan det där med kodning och kan få till en fräsch website! * EN MASSA ARTISTER! Hojta bara om du är intresserad, så diskuterar vi!
Här är jag : http://www.myspace.com/bruzzmusic Oskar Brusell AKA Bruzz
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|