I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

(Mixar Gratis) Skiva Mixtape Enskild Låt - Free

Vår Hiphop - Samarbeten

   

2010-04-14 02:21

(Mixar Gratis) Skiva Mixtape Enskild Låt - Free

tjena gabbe mc här har
mixat olika folk har inget att slänga upp men kan säga så här
refrenser som jag mixat är mig själv nme Nya låt will we !! som ligger i audio forumet
proddar vanliga fall beats Men tycker det är soft mixa andra som givetvis hanterar micken och känner sig säker när dom spottar sina texter
sång rap spoken word mixar dom flesta stilar och en regel själv klart alltid soft
om du har ett bra grund ljud med så lite brus illr dist på som möjligt
då blir det tvär skillat men som sagt inget rå proffs men hojta om du vill ha nåt mixat
och var väl förberedd med dina filer namnge dom i lead vocal addlips dubbs fills plus beat osv så blir det lättare för mig att mixa det och en viktigt grej spar ner filerna
från början till slut av låten med all filer enskilt så slipper du känna att odm ligger
fel vid mixen extra jobb sitta med en fil och lyssna ifall den ligger rätt och pilla dit den aiiit det var allt jag kräver sen hojta här i gäst bok illr meddelande illr
du kan ochså adda mig på min hotmail [email protected]
kommer vara tillgänglig fram tills mitten av maj sen drar jag till miami tack för mig.


använd speedyshare illr sprend file .. ett tips bara

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.