(Mixar Gratis) Skiva Mixtape Enskild Låt - Free
tjena gabbe mc här har mixat olika folk har inget att slänga upp men kan säga så här refrenser som jag mixat är mig själv nme Nya låt will we !! som ligger i audio forumet proddar vanliga fall beats Men tycker det är soft mixa andra som givetvis hanterar micken och känner sig säker när dom spottar sina texter sång rap spoken word mixar dom flesta stilar och en regel själv klart alltid soft om du har ett bra grund ljud med så lite brus illr dist på som möjligt då blir det tvär skillat men som sagt inget rå proffs men hojta om du vill ha nåt mixat och var väl förberedd med dina filer namnge dom i lead vocal addlips dubbs fills plus beat osv så blir det lättare för mig att mixa det och en viktigt grej spar ner filerna från början till slut av låten med all filer enskilt så slipper du känna att odm ligger fel vid mixen extra jobb sitta med en fil och lyssna ifall den ligger rätt och pilla dit den aiiit det var allt jag kräver sen hojta här i gäst bok illr meddelande illr du kan ochså adda mig på min hotmail [email protected] kommer vara tillgänglig fram tills mitten av maj sen drar jag till miami tack för mig.
använd speedyshare illr sprend file .. ett tips bara
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|