I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Rappare sökes till Trendpickz nya skiva

Vår Hiphop - Samarbeten

   

2009-11-15 19:53

Rappare sökes till Trendpickz nya skiva

Hej allihopa!

Jag R-man och min vän Hyper utgör en duo som heter Trendpickz som har funnits i över tio år, men inte varit aktiv i 4-5 år. Vi är båda medlemmar i en grupp som heter Rappare I Samverkan (klicka här för vår hemsida om du vill höra oss). De andra i Rappare I Samverkan kommer nog medverka på skivan, men vi ser gärna att några fler emcees kickar på den och tänkte därför kolla på whoa.

Är du intresserad av att kicka på skivan, skriv här eller till mig privat och länka till nåt du gjort så vi får höra. Alla är välkomna, gärna tjejer då vi vill lyfta fram duktiga kvinnliga rappare.

Mvh, R-man

R-man Skrotum "The rapping rap-man" Rapp-Stierna. Utbildad Master of Ceromony (som resten av R.I.S) på Värnhems MC skola, inriktning Beefing och Gangster Rapping. Examenarbetet var dock ett 15 miljoner-stavigt rim på Brott och Straff som totalsågade Dostojevskis hela karriär och samtliga verk.