I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Refräng bortskänkes!

Vår Hiphop - Samarbeten

   

2009-11-03 16:01

Refräng bortskänkes!

Mjo, nu är det så att jag kikade runt på internet. Hittade slutligen ett beat som lät ganska catchigt så jag freestylade lite. (Som jag alltid gör när jag kommer på refränger) och fick fram den här.. Tyckte att det var ganska soft, så jag reccade det.. Men nu är det så att "Partaj-låtar" inte är min starka sida när det gäller att leverera verser. Så jag undrar om just DU eller ni skulle vilja ha refrängen? Ta den, och gör ett par tunga verser på skiten! Ifall det visar sig att många vill köra på det här så blir det antagligen bästa rapparen som får den.. Men så bra är den nog inte. Hur som haver, vill du köra på det här så får du självklart beatet och så kan jag ställa upp att mixa om du vill så ni får samma mix som min refräng. Lyssna och tänk efter om det här är något för dig. Är du intresserad så skriver du här i tråden. Skicka även smakprov på hur du låter. Om jag finner dig intressant och tycker att det låter schysst så skickar jag ett PM. Och som sagt, är ingen intresserad förutom någon "average" så skänkes refrängen till den personen. :P Är ingen intresserad antar jag att den kastas. :)



Just nu så funkar inte Speedy, så för första gången länkar jag via rapidshare.. Hoppas det inte fuckar ur. När Speedy funkar igen så langar jag därifrån för dom som inte gillar Rapid.

Länk till http://rapidshare.de/files/48626938/Dastaeschtet.mp3.html

Dra åt helvete!