I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hjälp med text

Vår Hiphop - Samarbeten

2009-10-25 19:47

Hjälp med text

Nån som är sugen på att hjälpa mig skriva en text? (A) temat är om haters och hur man bäst ignorerar dom och så =P har kommit en liten bit men skulle vilja ha hjälp för jag hamnar alltid i samma flow >.< Skriv eran msn antingen här eller i gb:n så addar jag så kan ni få höra beatet. länkar min myspace så ni hör vad jag går för.

http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=458832627

Lögner blir sanna när du väljer att tro på dom

2009-10-25 20:59
kan även nämna att det är till en talang tävling. Så den som hjälper mig att ta mig vidare från semi till final kommer få en present av mig av nåt slag =D

2009-11-04 00:51
En hater måste ignoreras dom söker uppmärksamhet
säger dumma saker står bara och hånler
det bästa du kan göra är att titta upp
säga åt hatern att sluta upp (fort)
annars jävlar blir det smäll på käften
ett ord till och det är droppen

raderna är free, hahaha dom sög -.-' :P

PEACE!
muuuuuuusic d(-.-')b

2009-11-04 00:53
chaoz:
hört talas om rim? :P

2009-11-04 22:28
nej föfan, rim är för losers :D
muuuuuuusic d(-.-')b

2009-11-05 00:47
Lyriken är det som gör denna genre rolig, bra, perfekt liksom! Det är ingenting man tar hjälp av, det är nått som kommer från hjärtat. Nånstans därinne finns en text som bara vill komma ut på pappret, leta!;)

2009-11-07 21:52
fan glömde bort totalt att jag gjort denna tråden då jag har skrivit klart texten och låten är inspelad =P den finns på lyricism och namnet på tråden är ingen titel än =P där kan ni läsa och gärna kommentera vad ni tycker xD