Vill nån lägga reff och en vers på en hård låt?
Har nsickrat ihop en skryttext idag, och har beat, så jag undrar om nån har lust att lägga nån skön reff och nån fet vers? Det e ingen brådska, för mina studiogrejor ifrån usa nästa vecka och då ska jag börja spela in seriöst. adda msn ifall ni e intresserade [email protected] så får ni beatet å så snackar vi mer langar upp min text oxå
jag e tillbaka på beatet och kickar skiten raplivet är den bästa livsstilen den enda regeln du måste följa är min innan den här negern kidnappar dig din bitch jag ställer mig och tittar på min spegelbild medan du e en liten fitta så försvinn jag kommer göra min skit tills dagen jag dör står och pissar på ditt lik du e ju helt körd du lekte gangster trodde du var hård jag sänkte dig i hamnen och lämnade inga spår se mig som freddy keruger eller jason när jag utförde det mordet på din hora till son lämnar brottplatsen kutar genom staden efter mig kommer snutar med dragna vapen jag säger ftp fuck the police det äckligaste jag vet är alla snutsvin jag står för mina ord och allt jag sagt för på denna jord är det vi kriminella som har makt så jag laddar min pistol bereder mig för attack för polsen blod ska bilda en flod och det e sant
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|