I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

söker rappare till freestyle låt, alla får va med

Vår Hiphop - Samarbeten

Rappare

2009-07-13 00:14

söker rappare till freestyle låt, alla får va med

tjoo, tänkte bara höra om nån är intreserad av att gästa på en freestyle :D, hälften var, alla får va med, först till kvarn helt enkelt. Har rappat i nån månad har blivit hyfsad nu.

Adda msn: [email protected]

har inte gjort nån serriös låt nyrligen, men om ni absolut mååste höra, så kan jag skicka några gamla...

Pz!

2009-07-14 16:01
www.myspace.com/deeenny

[email protected]

2009-07-17 03:31
hur har du tänkt med detta?

spela in samtidigt någonstans eller bara skicka via nätet?

å om de e de sistnämnda varflr då inte bara ta 10 min å skriva ner en text så slipper de bli att nn kommer av sig å gör ett as takigt intryck? :S

sen iofs så går de ju å freestyla i massa tagningar bla bla men detta förbryllar mig ändå

//Yde - Stockholms bästa freestyle fyllebattle artist
www.myspace.com/ydetobbe

"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba

2009-07-23 22:42
jag är lätt med men som bjäär frågade. ska vi reca tillsammans eller var hos sig?

2009-09-29 07:32
vart ska vi typ spela in???????????????
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-09-29 12:07
är på om jag duger, fast måste fixa inspelningsprogram, å min mik är lite knas : ( men adda msn så kan jag ge dig nått jag gjort ^^^

Päjjs / Jontääh !
hur kommer det sig att jag inte kan höra när du gråter fast dina tårar faller till marken som dasslock.
Rappare

2009-10-01 19:53
oj trodde tråden var död :P men man spelar in vart man vill och skickar acapellan så sätter jag ihop det, kul att så många vill vara med, bara att adda msn så kan vi köra ;) kan trotts allt göra mer än en så

2009-10-04 15:11
jag e på :D!