I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Fixar din myspace-design!

Vår Hiphop - Samarbeten

   

2009-06-23 03:54

Fixar din myspace-design!

Tjena! (vet inte om detta bör ligga i detta forumet, men har jag fel så flytta inlägget)

Det är så att jag kodar/designar myspace-sidor åt folk nu. (Utöver rappandet)
Detta för att tjäna ihop en lite extra slant nu och då. Priserna hålls väldigt låga, exakta priser kan jag dock inte ge ut innan jag vet vad som önskas av just dig.

Vill du att jag ska designa din myspacesida? Kanske för att lyssnarna ska få en proffeisonellare syn på din musik?

Det är faktiskt så att det första som lyssnare tittar på när den klickar in på din myspacesida är yttret. Man fastnar alltid vid yttret, där man ser om det ser proffsigt gjort ut? eller ser det ut som vilken annan sida som helst? Det är klart att din musik och spelar en roll, men utsidan betyder mer än vad man tror.

Så om du vill ge dina lyssnare nått extra så kontakta mig. (min mail kommer senare i tråden)

Projekt jag håller på med just nu:

- www.myspace.com/labyrintaki (Aki, rappare i Labyrint)

Jag håller även på med resten av Labyrint-medlemmarnas myspacesidor, och förväntas vara klar med dom nu i veckan. Men Aki's är i princip klar nu, så kolla där och se om det verkar intressant.

Även min egen myspace håller jag på med: www.myspace.com/wizdomrap (dock långt ifrån klar)

Men som sagt, verkar det intressant så hör av dig!
Min mail/msn är: [email protected]



/ Wizdom

www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap