I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Behöver mer medlemmar @ 7 Dagars Crew!

Vår Hiphop - Samarbeten

   

2009-06-10 17:27

Behöver mer medlemmar @ 7 Dagars Crew!

shoo! Mastaw här, det är så att vi är för få medlemmar@ the crew (endast 4), och skulle gärna behöva mer medlemmar... Och till er som inte vet vad det handlar om kan jag förklara lite lätt: 7 Dagars Crew är dom som bestämmer vilka låtar som får vara med @ 7 Dagars Mixtape. Och 7 Dagars Mixtape är ett mixtape som 7 Dagars Crew släpper varje vecka med dom bästa låtarna från Audio & Video under Vår Hiphop. Vi har hittills släppt två mixtapes och det har gått jävligt bra ska jag säga... Ni kan kolla in kommentarerna HÄR till senaste mixtape som vi släppt!
Du kan också checka in vår hemsida, där kan du ladda ner mixtapes och läsa lite mer om 7 Dagars Mixtape www.7DagarsMixtape.info.se


Vill gärna komma upp till 10-15 medlemmar! Skulle vara kul. Jag har igentligen inga krav eller något sånt. Bara tacksam till folk som vill ställa upp. Och hela grejen är ju att du ska tipsa om extra bra låtar som släppts i Audio & Video under Vår Hiphop.

Så om du är intresserad så skriv här inne i tråden, eller skicka PM och vänfrågan eller adda msn: [email protected].. du får gärna göra alltihop..

dom tycker att rappare borde sluta med svordomar, rappare tycker att dom kan lika gärna sluta rappa. haha. www.7DagarsMixtape.info.se