I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Söker producent som erbjuder sig att sampla.

Vår Hiphop - Samarbeten

   

2009-04-05 23:48

Söker producent som erbjuder sig att sampla.

Sho! Skrivit här förut och jag vet hur det ligger till med producenter och så. Men dock söker jag efter en producent som kan erbjuda sig att sampla låtar och sen göra en egen melodi utav det. Jag menar vem gör inte det? Titta på t.ex på Eminem han har ju samplat något från Aerosmith i någon låt har jag för mig.

Jag har tänkt mig sample's från t.ex Gavin Degraw? Sköna melodier .. bara göra om dom lite grann och lägga in någon låg bas m.m på hela kittet. (För er som inte förstår vill jag ha akustiska gitarr beats/samples).

Finns det någon som kanske är villig att erbjuda sig göra ett sammarbete hör av er!
För mer information kanske pengamässigt och så snackar vi på msn om det isåfall.
Beror helt och hållet på hur arbetet blir. Dock bryr jag mig inte om vilka beats ni gjort förut vill ha nya beats och se så det verkligen blir kvalité på det hela så jag verkligen gillar det!


Hör av er, Två Fingrar ! / Marius

(Inlägget ändrat av Mexxi 2009-04-06 08:40:45)