I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Rappare, producenter & sångare/sångerska i uppsala

Vår Hiphop - Samarbeten

   

2009-01-30 14:32

Rappare, producenter & sångare/sångerska i uppsala

Tja alla!

Ganska ny Uppsala bo söker folk i typ samma ålder(alltså TYP handlar egentligen mer om attityd än ålder men skitsamma, jag är 25 bast.)

Vill träffa folk som rappar på svenska eller engelska(jag kör på svenska) samt nån proddare. Vad jag vill göra är att försöka få ihop ett Uppsala mix-tape med folk från just Uppsala.(jag är i och för sig inte ursprungligen från Uppsala men nu bor jag här)!

Alltså; sitter du hemma och proddar eller skriver texter och känner att du vill böärja samarbeta med folk i stan som du inte redan känner och du vill kanske även komma ut med din musik tillsammans med andra. HÖR AV ER TILL MIG!!!


Vi kan träffas någonstans(pub, bibblan eller valfri bänk..anywhere) och snacka igenom olika idéer och diskutera ett eventuellt samarbete.

Min plan är att försöka bygga ihop en studio under våren men om ni har en egen studio så är det bara fett.

Hursomhelst; sitt inte instängd på ditt rum längre med dina feta beats utan kom ut med dem.

Hör av er till mig här på whoa så byter vi kontakt uppgifter!

Ha det bra!


PEACE!!!

PS: Jag nämnde även sångare/sångerska. Om någon vill lägga refränger eller till och med egna verser och diggar hiphop; hör av er ni också!

(Inlägget ändrat av Mabande p.g.a. CAPS 2009-02-12 17:07:22)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.