I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Söker partner inom...

Vår Hiphop - Samarbeten

Sångare

2008-12-07 02:00

Söker partner inom...

Tjabba!

Jag är 19 år och jag älskar all sorts musik. På senare tid så har jag ägnat lite mer tid åt RnB. Jag gillar att sjunga och skriva texter samt göra beats.. Jag söker någon med samma att göra låtar med som även har intresset av RnB som gillar att sjunga och skriva texter även som kan göra beats så vi kan hjälpas åt!
Du ska helst köra reason 4 med beats.. om du inte känner dig för att lära mig FL eller något annat shit..

Som sagt.. kommer inte på något mer att skriva.. men söker någon som gör beats, sjunger och skriver texter.. men alla genrer välkommen!

Länk till http://www.myspace.com/fmusicproductions där är iaf min myspace om någon är intresserad!
kan tänka mig göra beats om du är en rappare med skön stil.. vill säga jag ska digga din stil.. du kan vara skillad men om jag inte gillar din stil så är det rätt onödigt att jobba tillsammans. . förresten så är inte min myspace uppdaterad på ett tag så fråga om msn i pm istället så skickar jag. Har säkerligen glömt något nu haha.

Fmusic