Låtskrivare sökes
Tjoobe. Låtskrivare sökes till BigB Studio.. Finns inga pengar men mycket samarbete! pze MSN [email protected] (JimPetersen)
menar du att du ska rappa våra texter? :O
Aaaop.. jag och andra artister självklart =)
Och du menar på fullaste allvar att jag ska skriva texter till någon helt gratis? Hah, ifall du inte kan hantera att skriva en text ska du lägga micken på hyllan, eller hosta upp cash.
Dra åt helvete!
word på min homie Enter! och baxar du texter på whoa blir whoa inte glada :)
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
word på Enter
http://soundcloud.com/mikeybeat
Palla bry sig om deg.. Jag ställer upp!
Skulle vara roligt att höra något ni gjort själva först. Så man vet om det är nånting att lägga ner tid på.
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
Förstår din poäng, men förstår också Entertainments poäng.
Sorry om många tar åt sig.. inte direkt min mening. Men visst kan jag betala men då ska det oxå finnas F-skattsedel. Övning ger färdighet. Erkänner att ja, absolut suger på o skriva text men det är ett sammarbete dvs behöver just du låna min studio eller liknande så självklart! Ha de super alla!
Bara hör av dig till de som är intresserade så kan alla visa hur dem skriver så kan du ju avgöra själv om du finner något intresse!
Eller så kollar du runt i lyricismforumet och handplockar folk som du tycker skriver bra och PMar dessa.
och sen beror det på vad du söker för sorts texter.. ledsna, kärleks, vadragsfilosofiska, knarkiga, nördiga, partyiga eller skrytrap.. du får ju vara lite klarare kanske? :)
c-Caos sorry om jag gorde mig lite otydlig. Vill tacka alla som har gett väldigt mycket respons och hjälp! Det jag söker är party och typ livets gång Text. Ha de super alla! (JimPetersen)
haha vafan, rappa andra texter? är det här nån jävla hyllning till Britney spears lr liknande?.. westlife kanske?
http://www.myspace.com/bregeeochpour
BreeGee Ja, för det är ju bara Britney Spears och Westlife som inte skriver sina egna texter? Inte alls omöjligt att dina idoler har spökskrivare.
fuck cash, do it for the love of music!
Jag är intresesserad absolut, så länge inte du tjänar pengar på det i någon större omfattning är jag inte intresserad av någon ersättning, belöning nog att höra mina texter på ett schysst beat. Själv suger jag på att rappa så det låter som ett bra utbyte för mig! =)
Hör av dig här och/eller till
[email protected] så kan du ge ett tema eller ett beat som du vill ha text till så ska jag köra ihop nåt när jag har tid!
Och ni som dissar rappare som inte kör enbart egna texter vet inte mkt om hur det fungerar. Knappast bara popparna som får hjälp.
Nej, men folk tycker heller inte om 50-Cent med sina köpta texter så det spelar ändå ingen roll?
Dra åt helvete!
exakt enter, 50 har ju inga lyssnare eller fans.
Undrar varför forumet heter sammarbete? Briney hit o westlife dit.. Ärligt det är väl kul om man kan sammarbeta göra nått tilsammans göra det man brinner för.. Och yes jag suger på o skriva texter men jag är inte bitter för det.. Frågar man inget får man inga svar. Men tack för alla positiva svar, jävligt uppskattat!
[email protected] Ha de super!!! pce
(JimPetersen)
En fråga bara, är inte hela grejen med rap att skriva sina egna texter? Vad gör man annars liksom.. :S
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
RaBBLa Ja, rappa kanske? Hela jävla tråden är en röd tråd, och det är för många Sherlocks här...
Anenkefali - Jo jag vet, e bara på strange humör. Kreativitet skall inte hindras och folk gör precis som dom vill! Bara undrade vad trådskaparen tyckte..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jaa saknar nästan ord. tror kanske det är dags att ta bort tråden. Synd att dom flesta har en sån inställning till de hela bara. ha de gott
ok, jag ska skriva en text till dig.. men om jag ska göra det, får du hooka ett beat som jag kan skriva till... bara för sakens skull
rappar du på svenska eller engelska?
oj va är felet på whoa pepz ? man kan väl göra sammarbete på olika sätt? Vissa ser det så, vissa ser då åt andra hållet, men han fråga om någon ville göra det, inte om Vad tycker ni om att någon annan ska skriva mina texter? Lägg ner't!
Jag är torevi även Miztah T// Jag rockar lika hårt som en gibson flyin V//
asså visa lite skills så man vet va man har att göra med så får vi se //ydebrinkarn - skriver låt'r för nästan gratis
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
hahahaha ska nån skriva texter åt en?..haha. ja de kanske funkar :-P
Njae, Ifall jag ska göra dig en text ska du berätta temat du vill ha och utan betalt blir det utan flerstavsrim och dubbelrim, kommer antagligen fyllas med nödrim och osammanhängande rader. Hahahaha. Förlåt. Gör 2 verser för en hundring, då ingår flerstav, mer nerlagda rader med punches/liknelser.
Dra åt helvete!
Skivsamlare
2008-12-17 11:15
vad dillar du om ? fskattesedel? är ni ett jävla företag eller?
Pikku @ Ta-fatt & LUCY N' LUKE
Många kända rappare har spökskrivare, t.ex. Snoop har ju haft spökskrivare vid en del tillfällen, men ingen kan lägga hans texter lika skönt som Snoop själv, det är väl bland annat en övningsfråga och att vara delaktig i ngt, om ni vill sammarbeta med killen så säger ni det istället för att klanka ner på honom. Är sjukt trött på allt det här med anti-spökskriveri grejen, i alla musik stilar finns dem, i exakt ALLA. Hiphop är också musik, visst det ligger hög fokus på texten men att flowa och att lägga det fett är fortfarande en väldigt väldigt viktig del av det. Några kända som haft spökskrivare som jag kan säga på rak arm: Jay-Z Snoop Dr.Dre Ice Cube P.Diddy(visst han är kass men ändå) Lil Kim Fat Joe och många många fler, sorry om jag förstör ngns drömmar om dessa.
Kan samtidigt förstå att ingen vill slösa sina bästa rader på ngn annan, speciellt inte gratis. Men om ni inte är intresserade behöver ni inte höra av er.
mannen .. vill först see hur skillad du e /ni e innan ja reppar nåra rader till er .. holla maaayn
keep ya head up
Asså ursäkta de låter lite fuckt, vf be andra att skriva texter ? om man vill bli något måste man kämpa o kunna skriva sj
U all will look up to me n' pray. Cause' I gonna burn God's book. N' reborn u all on ONE singel day!.