I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Söker gästartister för sammarbeten

Vår Hiphop - Samarbeten

   

2008-10-25 20:24

Söker gästartister för sammarbeten

Tjena!

Nu är de så att jag söker någon/några som skulle vilja ingå ett sammarbete (mer info om de kommer). Just nu håller jag på med en netplay med mitt crew (Overkill). Vi söker dels gästartister till netplay tracks och för framtida sammarbeten.

Detta gäller alltså allt från sångare till producenter. Men det vi framför allt söker är just rap-artister. Till netplayen kommer jag/vi inte ta med vem som helst som skriver, utan vi vill ha ett smakprov, höra vad du går för och senare får bestämma om det vore nånting att satsa på. Men dock så gäller det ju netplayen, som vi vill få så hög kvalité på som möjligt med många duktiga rappare/artister med i.

För framtida arbeten som säkerligen kommer att uppstå så söker jag/vi även där rappare som kan hooka lite låtar/sessions ibland. Detta behöver du inte oroa dig för din "skill" eller hur duktig du är, alla collabs kan komma att intressera mig. Så skriv om det är så att du är sugen att kicka lite låtar ibland.

Info om oss i Overkill och oss som soloartister också. Netplayen kommer ju då att gå under Overkill och det är jag (Wizdom) och Sam som håller i denna netplay. Några tracks är redan klara men det anses bli många fler än vad dom redan är. Vi deltog även med Overkill i Crewbattle 08. Dock så känns det ju som att man utvecklas hela tiden och det gör vi också. Så vi anser att vi tar stora kliv framåt hela tiden, och för att avancera ännu mera så behövs nytt folk att göra musik med. Annars känns det som att man står och stampar i samma fotspår hela tiden. Som sagt, jag, Wizdom har rappat ett bra tag nu, kan inte utge någon speciell tid som jag har rappat, men det har blivit ett tag. Sam har hållit på ungefär lika länge som jag och vi har väll hängt ihop rätt länge med varandra inom musik scenen, ända från den tiden då vi satt med datamickar och headset och kickade låtar över nån B-ig verison av något inspelnings-program.

Om ni skulle vilja lyssna på musik som vi har gjort hittills så finns vi på dessa addresser:

www.myspace.com/wizdomrap (Wizdom)
www.myspace.com/SeriousSamMusic (Sam)
www.znapmusic.com/overkill (Overkill-Crew)


Vi anser ju dock att hela netplayen som vi håller på med ska bli ett stort lyft för oss och att låt-kvalitén kommer att höjas avsevärt. Om det skulle vara så att ni nu känner för att göra lite musik med oss, mig eller sam, så skriv i tråden. Det som är viktigt att jag får veta är först och främst eran myspace/znapmusic eller liknande, sedan även att ni skriver eran msn eller mail så att jag kan få tag på er på annat sätt.

Vi hoppas att det ska bli ett bra sammarbete och vi är inte öppna för oseriösa svar eller folk som slösar vårann tid. Slösar ni inte vårann tid, så slösar vi inte eran.

Hare bra sålänge! Peace.

www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap