I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hiphop/Dans Jam söker artister och dansare i Stockholm/Uppsala

Vår Hiphop - Samarbeten

   

2008-09-29 20:30

Hiphop/Dans Jam söker artister och dansare i Stockholm/Uppsala

I bålsta (40 min med SL från T-centralen) så ska det den 24 Oktober anordnas ett stort jag på den lokala fritidsgården. lokalen är som gjord för uppträdanden, ett stort dansgolv men en 1,5 m scen längst fram. Får lite 8mile vibbar när jag ser på den... :)

som rubriken säger så är vi ute efter dig som rappar,sjunger eller dansar och vill uppträda. Ett perfekt tillfälle att få erfarenhet inför en full lokal. Vi håller på snackar med några stora namn så meningen är att vi ska få dit någon känd artist.

Vi vill ha duktiga och hyfsat scenvana artister, så det är ingenting för den som aldrig stått på scen förut.


Hur tar du dig till Bålsta?
Skit enkelt, Bålsta är en av SL´s slutstationer på pendeltågslinjen. Så för alla i Stockholm är det lätt att ta sig hit. För de som bor i Uppsala eller någonstans på vägen så finns det direktbussar till Bålsta. också skit enkelt :)


Det var det mesta! för att de ska gå smidigt så skriver intresserade i här tråden, sedan kontaktar jag de vi tycker håller måttet.


/ Modou