I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vill du ha mig på ditt projekt?

Vår Hiphop - Samarbeten

2008-09-27 16:30

Vill du ha mig på ditt projekt?

Nästa vecka släpper jag och Max vårt första mixtape tillsammans "Magnum Opus vol. 1" med gäster som Profet, Tay Tay, Marke, Critical, Dirty D m.fl.

Vi har börjat jobba så smått med uppföljaren men för tillfället har jag inte allt för mycket egna grejer att spela in, så om någon vill ha med mig som gäst på sitt mixtape/netplay/ep/demo osv är just nu en bra tidpunkt att hojta. Jag lovar ingenting men är villig att lyssna på alla förslag.

Tråden riktar sig till folk som gillar min musik och som är intresserade av att ha mig som gäst, därför länkar jag inte någon låt eller dylikt här.

Till slut:

Glöm inte att köpa "Magnum Opus mixtape vol. 1", för förhandsbokning; hör av er! Skivan släpps i mkt begränsat antal. Och håll er uppdaterade på Länk till http://www.myspace.com/grizzly17gubbar

MVH
Grizzly af SnickSnack

MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.