I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

söker studiotid i stockholm

Vår Hiphop - Samarbeten

2008-08-27 22:57

söker studiotid i stockholm

tjenare

Söker studiotid i stockholm, har hittills endast spelat in två låtar men vill gärna fortsätta med inspelandet. Har lyrik och beat redo. Hör av er, peace!

(Inlägget ändrat av Oracle som flyttade till samarbeten 2008-09-03 13:49:45)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-28 07:13
du kanske borde göra en google sökning på vilka studios det finns i stockholm och sedan kontakta dem? Istället för att sitta här i emceeing och vänta på att studion finner dig?

2008-08-28 15:30
TCM P17

Vilken idiotisk jävla kommentar.

OT: Kolla med Level 8 studios, hört att dom ska vara jävligt bra! Ligger längst bort vid röda linjen. Sök på Level 8 på myspace.
Lyricist

2008-08-28 15:34
mitt tips är att kolla runt lite på internet, köpa en mic(det e inte så jävla dyrt) och sen ngt fint som kan göra ngt åt ljudet, inte heller allt för dyrt. Lägg en liten slant så har du tillräckligt för att börja, och saker som går att bygga ut. Cubase går också att få tag i billigt.

Tror du tjänar på att ha grejjerna hemma, istället för betala för studiotid, och du kan även göra vad du vill, när du vill
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...

2008-08-28 20:56
brapbrap:
tackar för tipset, verkar vara en kanon bra studio!

the_Dictionary P19
Jo har funderat på det men vet inte riktigt var jag ska ha micken för att spela in för att inte störa grannarna, bor i en lägenhet, skulle ju iofs kunna ha en garderob som mickbås, isolera den etc. får se
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-04 11:48
tar och uppar denna tråd då jag inte hittat någon studio än, så jag letar fortfarande, så uuupp ^

2009-01-08 15:40
Hade du tänkt betala för detta?