Du klickar på den länken som jag postade ovan. Så fort IL släpper en ny version till FL Studio så får man tanka hem den utan att behöva köpa den. Jag köpte min kopia för 1500 Kr år 2007, när FL Studio 8 kom ut så höjdes priset till 2000 Kr, men då tankade jag hem den gratis, samma med FL Studio 9, samma med FL Studio 10, och jag kommer definitivt tanka hem FL Studio 11 när det släpps. Hade jag blivit tvungen att köpa dessa uppgraderingar så hade jag fått lägga ut ca 8000 Kr, ca 16000 Kr om jag räknar med beta versioner som man även får tanka hem gratis. Sen så har vi de gåvor som man får med nya versionerna: * När FL Studio 9 kom ut så fick man SimSynth, Wasp / Wasp XT gratis, de kostade €30 per styck, men eftersom de var föråldrade så inkluderades de. * När FL Studio 9.5 betan kom ut så skickades Patcher och Pitcher med. * När FL Studio 10.5 betan kom ut så inkluderades GMS och Bassdrum, två mycket kraftfulla syntar. Så det är faktiskt värt att köpa FL Studio.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)