I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Blue Ocean Records (Proffs studio med super paket pris!)

Vår Hiphop - Producenter & DJs

   

2012-09-13 16:49

Blue Ocean Records (Proffs studio med super paket pris!)

Ligger i veddesta centrum (järfälla) som är två stationer med buss från barkarby station.


Bilder finns att se på min facebook; http://www.facebook.com/therealmainstar




Det är 300kr/timme som gäller men vi har ett OTROLIGT grymt paket pris som vi suttit ihop tillsammans. Detta ingår; Spela in en singel tills du är 100% nöjd, få låten mixad (+ enklare mastering som absolut duger och höjer låtens slutresultat mer än vad du tror när du hör ordet "enklare") av personer som vet vad dom gör och inte bara klickar runt som dårar. Bli fotad i våran fotostudio som ligger i samma byggnad och välj ut den bilden du blev nöjdast med som "cover photo" till singeln och sist men inte minst ingår en street video i hd kvalite (vi snackar inte iphone haha).



inspelnings utrustning i studion; sE Electronics Gemini2 mikrofon (den gör underverk trust me), Universal Audio LA-610 mickpreamp + compressor (klassiker), TC Electronics studio konnekt 48, Custom made snake högtalare plus bra slutsteg (svensk tillverkade proffs högtalare, favorit för bl.a Max Martin) + ett par genelec referens högtalare. ALLT detta för 1500kr. Ni som är intresserade kan adda mig på facebook så pratar vi mer. Är det någora frågor får ni gärna skriva här eller adda mig :)

Mvh Douglas