I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Samplitude music studio 17

Vår Hiphop - Producenter & DJs

2011-07-17 13:31

Jag har länge jobbat i en nedladdad version av adobe audition men känner nu för att köpa ett program så att jag inte bryter mot lagen när jag redigerar min musik.

Har hittat ett väldigt billigt program som heter "Samplitude music studio 17" finns det någon som använt det och kan i i sådanafall säga ifall det är ett bra program?

Funderar annars på att köpa adobe audition fast det är betydligt dyrare...

Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
Toastare

2011-07-17 18:39
varför ska du köpa adobe ?
life s a bitch men om hon va fin skulle inte du knulla henne då ?

2011-07-17 21:33
jag tänkte det först men ångrar mig nu när jag satt mig in i ämnet - skaffar jag något så skaffar jag antingen protools eller logic.

Fast jag vet inte mycket om Samplitude music studio än. Har någon testat det nån gång?
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?

2011-07-18 12:31
Ingen alls?

2011-07-18 19:47

Är inte de typ som ejay med färdiga samplingar?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-07-19 12:05
Jag har ingen aning faktiskt. Det enda jag vet är att det finns att köpa på Jam men det är typ det enda stället jag känner till som har det. Jag är med andra ord väldigt tveksam till om det är värt att slång ut några pengar på det programet.