I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Magix Music Maker 17 har släpts.

Vår Hiphop - Producenter & DJs

   

2010-11-15 21:00

Magix Music Maker 17 har släpts.

Fick detta från Magix via e-post nyligen:

Den splitternya versionen MAGIX Music Maker 17 gör det snabbare och enklare än någonsin att göra din egen låt!

Tack vare de praktiska infovideorna och assistenterna kan du komma igång och göra dina egna låtar redan från första stund, även om du helt saknar tekniska förkunskaper.

Web User+PC Utilities
Allt du behöver för att skapa dina egna hits: ett stort ljudarkiv, realistiska instrument och effekter, mäktiga trumljud och catchy melodier.

Under en begränsad tid får du också: Rescue your Data (värde: SEK 399:-) – helt gratis. Du behöver aldrig mer oroa dig för att förlora ovärdeliga foton, dokument, filmer och musikfiler! Det här splitternya programmet sparar automatiskt all användarinformation och data i ditt system på ett lagringsmedium du själv väljer.

Endast SEK 649:- (normalpris SEK 1048:-)

Beställ här.


Är inte så inne på Music Maker eftersom jag kör FL Studio, men tänkte att nån här kanske är intresserad.

Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net
Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)