I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

få sin inspiration tillbaka att göra beats

Vår Hiphop - Producenter & DJs

   
Producent

2010-02-16 17:13

få sin inspiration tillbaka att göra beats

Har hamnat i ett fack nu där jag känner att jag inte har nå kreativt att komma med när det gäller o göra beats. Har försökt med mycke att få lite ider men det står helt stilla just vilket e riktigt tråkigt. Känns som att MPC bara står i sitt länge o bara väntar på att vi ska ta på varandra men jag kan inte ge den nå kärlek just nu. Brukar sätta mig lite då o då o försöka snicka ihop nått, men det brukar alltid sluta med att jag ger upp. Iofs så e min vinylnål trasig o jag har inte hunnit köpa en ny, kanske e det som e felet för jag kan inte sampla nått. Men jag känner även att jag inte kommer på nå bra grund heller att börja på...Sitter o lyssnar varje dag på olika beats på nätet, i min winamp ja överallt för att få lite inspiration men det händer inget. Va ska man göra för att väcka liv i MPC`s fantastiska värld igen?? just känner jag att jag e sugen på att sno ider från andra låtar o bygga grunden som just det beatet har eller liknande iaf, så kanske jag kommer nånstans...men det känns endå inte ok. Hjälp bullen =)

"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"