I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Remix Tävling - Otis

Vår Hiphop - Producenter & DJs

2009-09-09 22:53
det vet vi inte en ^^, känns väldigt storsint av en person (som är känd för att blåsa folk) att ge bort en synth...only the time can tell
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>

2009-09-09 22:59
Sant sant ^^

Får hoppas på det bästa =)

2009-09-09 22:59
ingen som tvingade dig att va med. du får tro vad du vill. men synthen kommer iaf ligga hos den som vann.
SÄLJER BILLIGA HEMSIDOR !!!!!!!

2009-09-09 23:02
Kan du säga på ett ungefär när vinnaren nämns i tråden ?
Så man vet på ett ungefär (=

2009-09-09 23:04
vi säger 12. håller på och laddar upp alla remixer sen ska jag skicka till otis så får han lyssna och kolla :)

2009-09-09 23:05
Ait (:

2009-09-09 23:05
vadå tvingade mig? vad har det med saken att göra? jag sa bara att din trovärdighet är ganska låg pga att du uppenbarligen har blåst folk. och nu ska du ge bort grejer..?
vad tror du folk tänker?
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>

2009-09-09 23:43
nu va de klart.

1a: C.H
2a: Dj Leon

tack till alla er som va med och gjorde tunga remix :)

www.myspace.com/otisrap

2009-09-09 23:50
vem är denna CH? har han postat i tråden :S?

2009-09-09 23:51
yes. i första sidan. någon stanns hahah

2009-09-10 00:02
Kanske bara jag som fått för mig men det känns rätt falskt lr vad man nu ska kalla det..
Inte rent spel..

2009-09-10 00:04
va menar du? han valde ut den som han tyckte va bäst och de blev C.H och Leon .

2009-09-10 00:06
Sak samma, det va inget....

2009-09-10 00:06
va menar du med inte rent spel donken?

2009-09-10 00:13
Som jag skrev..

Sak samma, det va inget....

2009-09-10 00:24
Det va en grej en snubbe sa förut angående denna tävling jag kom att tänka på, därav skrev jag det jag skrev åvan.

Hur som helst så tycker jag min remix förtjänade bättre ;`(

2009-09-10 00:29
1. Dynamos första remix. tung som fan o desutom fick du den o passa hans rap bättre än orginalet. Otis var inte mer än ok som artist

2. Spokie. Skön beat som fan. Inte alls långt ifrån Dynamo

Tyvär så blev ni blåsta. C.H eller DJ Leon finns inte ens. Och om dem nu finns med ett annat namn så e det vänner till dem för att Dynamo och Spokie var bäst, så enkelt är det. alla kan höra det.

Grov blåsning. Men tyvär så blåser ni er själva mer då Otis får fler hatare o visar hur falsk han igentligen är. Hade gärna lämnat såna personer tandlösa
Aska på

2009-09-10 00:36
DJ leon finns, det vet jag, men C.H har jag aldrig hört talas om

2009-09-10 00:38

2009-09-10 00:38
Dj leon fanns men C.H ? :S nite vad jag sett..

Asså vafan va min 1a så dålig ? ;O

Skit många som säger den e fet, men tydligen inte )`:

2009-09-10 00:39
Jag är C.H. och jag har aldrig hört talas eller träffat otis eller mcblaster förut så jag kan säga att på det sättet är det ingen som blir blåst.
Så nu är det väl bara att hoppas att man får en synth hem i brevlådan.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-09-10 00:39
Juhu! 2a plats iafa..Det trodde man inte=)
Grattis till C.H . Inte hört ditt bidrag så jag måste kolla in det.

Askfat
Jag är DJ Leon och känner inte domarna för 5 öre.. Tävlingen har gått bra för övrigt, bortsätt ifrån uppsjutningen av vinnaren.

2009-09-10 00:42
exakt. ingen har blivit blåst .

2009-09-10 00:45
När haarmonica P24 bekräftar att han fått synthen så vet vi att ingen blivit blåst (:
Så man kan lita på dig tills vidare ist för å vara orolig för att det e hoax..
Eftersom många har varnat en..

2009-09-10 01:07
din remix var fet donk1n men räckte inte riktigt lika långt som dom andras tyvärr, sorry dude. detta är ingen blåsning hur du ens fått för dig de undrar jag lite på asså, men men tävlingen är över så de enda som fattas är att priserna delas ut:P

2009-09-10 01:14
Aitait..
Grejen e att det inte bara e jag som trott det, sen är det ju inte så konstigt att man blir lite nojig när folk skriver saker och varnar en osv, sen e jag sjukt nojig/paranoid som person efter droger å shi som gått snett...Men men grattis till dig som vann.. Peace

2009-09-10 01:15
alraight. förstår dig hade jag nog också blivit om folk varnat en:P

2009-09-10 01:48
jag tycker rätt bidrag vann, tror att jag lyssnade på alla, men kan ha missat nåt ;) men dj leon tycker jag borde ha kommit etta ;)

men bara vad jag tycker! roligt med sånna här tävlingar!

synd med lite smutskastning på slutet (vet inte om det varsant eller ej, nästan värt en tråd för sig? haha)

men kul initiativ verkligen! :D
www.myspace.com/oscardvine
Min musik, dans och allt annat: http://oscardvine.wordpress.com/
http://soundcloud.com/oscar-dvine

2009-09-10 02:46
det är inte sant hehe men jo kanske kommer fler tävlingar i framtiden vem vet:)

2009-09-10 05:59
Haha fan va roligt när alla ska låtsat veta och klaga på att tävlingen va fejk. haha Grattis till dom som vann :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-09-10 14:55
Hehe grattis ni som vann :)

2009-09-10 16:28
Inte fått svar än på min fråga av Mcblaster angående mina pengar och varför han blåst mina bekanta. Fick bara svaret "Kom och hämta dom om du vill h**unge"

Ingen monstersumma, men skulle man addera alla skulder Weestby/Mcblaster har så vore det däremot många ihoplagda veckopengar..

Hoppas vinnaren får sina grejer, fet remix.

2009-09-10 16:32
haha weestby som skickade ett snippet med massa beats han producerat? Kände igen ett flertal beats och sa det till honom. Då började han förklara sig att han kompis producerat skiten.

Fyfan den pajasen har blåst ett antal personer som bland annat sålt beats och liknande till honom. Var en tråd om honom förut som tyvärr togs bort. hahaha hoppas att vinnaren får sina grejer, annars lär han få det hett om öronen igen

2009-09-10 16:41
MWE P19

Det beteendet kan jag inte försvara doc ( Att han svarar så). Men jag har gjort affärer med han och fått saker, och de gällde 10k så jag litar på han till 100%

2009-09-11 11:11
Pengar han har tjänat på att hustla hederligt folk? sånna mäniskor är inte värda vatten...
hoppas nån åker och hämtar sina pengar. äckliga E-Thug..

BLESS.

2009-09-11 17:01
McBlaster det står att du säljer billiga hemsidor. Har du några hemsidor du kan visa upp som du har gjort? så att man ser ungefär vad det är för kvalite. Jag kan fixa till dig några kunder.
Aska på

2009-09-11 18:20
Dobber

Juhu! 2a plats iafa..Det trodde man inte=)
Grattis till C.H . Inte hört ditt bidrag så jag måste kolla in det.

AskfatJag är DJ Leon och känner inte domarna för 5 öre.. Tävlingen har gått bra för övrigt, bortsätt ifrån uppsjutningen av vinnaren.

Varför har jag en låt som heter "Otis ft. Dobber - Smutsiga"?

2009-09-11 19:11
Varför har jag en låt som heter "Otis ft. Dobber - Smutsiga"?

Ja varför? otis var domare med? Lite less

2009-09-11 23:12
jävla äckel, hustla folk, SLUTA MED ALLT BULLSHIT, " jag känner inte domarna för 5 öre? "
Om du nu har gjort en låt med en av dommarna ? fyfan du borde brinna....otis var ju den enda dommaren? hopppas allt folk som läser detta fattar att aldrig ha nått att göra med dessa mäniskor....hoppas att alla som blivit blåsta tar det till gatan...

Bless

2009-09-12 00:23
asså jag va oxå dommare vi gjorde upp vilka som va bäst. bara för dom gjort låt så behöver dom inte känna varandra.

2009-09-12 00:35
"Otis ft Dobber" låten säger ju ingenting.. En collab över nätet för ca 2 år sen.. Det betyder inte att man känner nån för det...
alla som tror saker kan ju lägga ner, dåliga förlorare hela bunten.

2009-09-12 00:42
Det är fan dags att tagga ner nu kids. Jag har oxå jobbat med Otis. Jag vann ingenting. Ärligt så kan jag nog tycka att jag borde vunnit men vafan liksom...spela roll? Sluta ge Otis skit för ingenting. Han är grön, basta!

2009-09-12 14:01
McBlaster o Otisfittmun knulla er i örat haha. o alla ni andra Blåsta människor som tex Dynamo. Dynamo din bidrag var utan tvekan fetaste. Och vist du kanske oxå jobbat med honom men du kanske inte känner honom lika väl som han dobber gör eller C.H... Detta är en blåsning. vinst det kanske finns en chans att McBlaster inte blåser....MEN Otis blåser honom isf på hörlurar o synt, genom att välja sina vänner som vinnare. För att alla kan se att detta inte är en ren tävling. dem e inga rikemansbarn direkt för att kunna dela ut syntar o hörlorar för en jävla liten remix på en vers.
Aska på

2009-09-12 18:47
för de första är de jag som hade "tävlingen" för de andra är de inga horhörlurar inblandat och för de tredje så skulle inte otis blåsa en jävel. ditt jävla askfat

2009-09-12 19:36
Jag vet att jag inte är värd att vinna, tyckte bara att uttalandet var dumt när ni gjort en låt. That's it!

2009-09-14 07:27
Askfat lägg ner för fan. jag har aldrig hört talas om C.h förut så äre bara, dobber har jag jobbat ihop med förut men spelar de någon roll? hans bidrag va enligt mig bra nog att hamna som andraplats så sluta jiddra

2009-09-14 14:33
själv diggade jag dobber´s bidrag mest. men jag va inte dommare.

2009-09-14 19:07
McBlaster varför svarar du inte mig för? Varken i tråden eller över mail. Du vet själv att du varit en illa omtyckt snorunge som blåst folk fler gånger än du har fingrar!

"Byter namn nu för att börja om" yes, så var det verkligen, hur du löser den här tävlingen skiter jag egentligen i, tycker bara det är värt att nämna vilken människa du varit, skulle aldrig delta i någonting du arrangerade.

NUFF SAID.