I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tar en välbehövlig timeout

Vår Hiphop - Producenter & DJs

2009-08-28 23:48

Tar en välbehövlig timeout

Som ni märkt så har det inte varit så mycket nytt från mig de senaste två veckorna vad gäller beats. Jag ska här förklara varför jag inte släpper så mycket nytt:

1. Jobbet har dragit igång för två veckor sedan med full kardus, och på en högre växel. Det innebär att jag inte har den tid som jag en gång hade.

2. Jag har en smärre idé torka vad gäller nya beats. Idéer finns men inte till hiphop direkt.

3.Jag är på gång att skapa en websida nu under hösten vilket försämrar tids anspråket för min del mer.

4. Jag är med i en programmeringstävling på www.kvraudio.com vars deadline är nu i september.

5. Jag har lite personlig vård att ta i tu med, käftis, vaccinering och läkarundersökning med mera. Ingen större fara dock.

Allt detta sammantaget gör att jag inte har tid just nu för fria hiphop beats.

Kommer jag skriva nya beats när jag har betat av min agenda? Självklart. När jag inte har så mycket i agendan så ska jag slänga upp nytt material.

När är jag tillbaka? Tidigast runt slutet av oktober. Kan dröja dock till Jul eller nyår i värsta fall.

De beats uppdrag jag fått kommer jag självklart att slutföra vilket som.

För att snacka boxning: Jag är nere för räkning, men långt ifrån utslagen.

(Inlägget ändrat av chisel 2009-08-29 01:37:04)

(Inlägget ändrat av Auro 2009-09-03 14:55:51)

Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net
Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)