I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ljudet försvinner! knas med ljudkort?

Vår Hiphop - Producenter & DJs

   

2008-12-03 11:02

Ljudet försvinner! knas med ljudkort?

hejsan har en preamp TUBE MP, soundblaster fatalthy xfi, nu är det såhär att när jag spelar in vi säger en till två bars högt tempo, sen stannar upp en halvsekund för att invänta nästa bar så försvinner ljudet sen kommer det tillbaka direkt efter så det kanske är 2-3 ord som försvinner sen stiger ljudet till normalt igen?!?!?! så jävla fuckedup och det här har bara inträffat sen jag införskaffade mig den här jävla preampen, mixerbord har funkat bra, men varför inte det här? jag anar oråd i ljudkortet, vafan annars kan det vara? nån smart med samma problem? och hur man "ändrar inställningar" i ljudkortet vet jag inte så om det är nått sånt får nån hjälpa mig med problemet den som kan :)
har satt den i line-in2/mic 2 ingången för det är det ända stället jag just nu kan köra på OCH det enda! :'( fan jag har panik kan nån hjälpa mig! <333333333333

Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort!
Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!