I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Är sugen på en MPC, men samtidigt skeptisk

Vår Hiphop - Producenter & DJs

   

2008-09-16 21:18

Är sugen på en MPC, men samtidigt skeptisk

Jag har hållt på med beats i typ 6 månader och brinner som fan för det kan jag säga, nu har jag kollat på videos och läst jävligt mycket om hur en MPC fungerar och är grymt sugen på att köpa en. Grejjen är den att jag funderar mer och mer på att lägga ner krut på att börja sampla beats istället.

Jag köpte nyligen en medikeyboard och det vart jävlig mycket roligare tycker jag, så då tänkte jag att det kanske är lite samma sak när man köper en mpc... men samtidigt vill man ju inte chansa heller om man ångrar sig :/.

Jag tror knappst att jag kommer bli grym som fan bara för jag köper en mpc, men jag kommer ju garanterat hålla på med beats i framtiden så kanske lika bra att köpa en nu när man fortfarande bor hemma och jobbar... har rätt mkt pengar över då.

Isf blir det nog en begangnad att köpa en ny för 20k känns lite...

Så jävla beslutsångest, vet inte riktigt vad jag kan förvänta mig för svar till detta men säg något vettigt vettja :)


Ha d!