I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Wusik: Ett stycke grym VST för hiphop

Vår Hiphop - Producenter & DJs

   

2008-08-31 12:04

Wusik: Ett stycke grym VST för hiphop

Ok jag vet att jag kommer få skit för att jag hintar om pluggar som kostar pengar, men denna är helt klart värt de pengarna. Jag har hört talas om Wusik sedan 2005 ugefär. Dock har jag inte hunnit testa den tills nu. Så vad är Wusik? Det är en hybrid mellan sampler och analog synth med 4 delar. Du kan spela upp alla samtidigt eller dela upp dem på varsin MIDI kanal. Grejen med Wusik är att när du beställer den så får du ett ljudbibliotek på 6 GB utan extra kostnad.

Wusik har ett medlemskap i en klubb som är rätt så dyrt, men med det medlemskapet så får du tillgång till ett ljudbibliotek på över 100 GB.

Wusik GrooveBox är uppbyggt på samma grundstenar som Wusik men är en trummaskin som du kan programmera och spela upp patterns via MIDI. Den ljudkvalité som ges i trummorna är i klass med MPC trummor.

Priser:

WusikStation: €149
Wusik GrooveBox: €49
Wusik medlemskap €99 för 6 månader samt €9 per följande månad.

Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net
Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)