Mac mini eller PC i 5-6tusen klassen Jag har nu under nån vecka letat o letat o kan inte bestämma mig för vad som ska inhandlas.Jag behöver en studio data för beats bara (ingen extrem data då), Vad e bättre? PC : Intel Core2Duo E8400 3,0GHz, 4GB DDR2-minne, 500GB hårddisk, 9600GT 512MB grafikkort, inbyggt nätverkskort,ljudkort och DVD-brännare =5500 krMac mini:Apple Mac Mini - 1,83GHz DC 1GB 80GB DVD/CD-RW =5000krJag fattar själv att prestandan är mycket starkare o bättre i pc:n så pantad e jag inte.Men jag har kört i pc nu i 18månader med Intel Core2Duo 1.86 GHz 2gig minne och allt har funkat perfekt. Men jag tänkte på MAC OS och samma prestanda som jag har nu vore bra + attt man får logicstudio som möjlighet även här hemma.Ljudkort externt + monitorer har jag hittat redanSå lite tips och erfarenheter vore toppen !!
inte särskilt troligt. Om du hör rykten så bör du begrunda om det finns någon som helst logik bakom dem. Men som sagt; Google.
Du är dum om du köper en PC.Du kommer inte ens hinna komma igång innan du får virus och skit. Den kommer bli seg av nån saggig brandvägg. PC är skit, riktigt värdelöst. Köp Macen.
mac datorer har börjat få virus i datorerna och genom att mac. Inte kan nått om antivirus eller brandvägg så får du nog bara problem med en mac dator. Köp en pc och fixa pc tools firewall och avg som antivirus. Har kört det i 5 år det fungerar parfekt. Och du det är virus fritt garenterat om du inte går in på olämliga sidor