I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2008-08-19 13:15

I´m Back

Så är man tillbaka i spelet efter 5 års uppehåll, folk har glömt en sen länge, man var en av dem som blev övertalade att lämna gatan för att bli an av "good guys" i samhället men nu är man fucking trött på att vara nobody, nu är man trött på att fina brudar springer iväg med töntar som inte ens kan rappa bara för att dem "gjort en ny skiva" dags att återvända till gatan, fixat en lägenhet i centrala rosengård för att komma tillbaka till betongen och få tillbaka "känslan" efter 5 års hjärntvättning från svensson-svensson typer, hjärtat är fullt med material att köra på och rimmen sitter fortfarande i, dags att erövra sin del av kakan!

jag har inte hängt med i hiphop världen i 5 år nu någon som kan informera mig lite vilken rappare som e "da shit" här i skåne? vad tycker ni att jag borde börja med för att fixa hemmastudio med budget ekonomi men endå fin kvalitet? Dator har jag, software osv , minns att jag brukade köra riktigt ghetto innan vad gäller mick tog en webbkamera som jag stoppade i en socka o släppte rader :D men nu när man är äldre så ska man satsa lite mer och då behövs nog lite bättre mick, kanske borde köpa ljudisolering på biltema ngon som vet priserna?



Peace

Mess with the best and die like the rest