I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Spana in Reaktor5, närmast en stöld för det priset för vad den ger er.

Vår Hiphop - Producenter & DJs

   

2008-08-10 09:21

Spana in Reaktor5, närmast en stöld för det priset för vad den ger er.

Dags att ta och ge ännu ett hint om en fet VST som ni bör checka. Det är Reaktor jag talar om.

Denna plugin är så mycket mer än just en plugin. För det första så får du med både en Windows och en Mac version på samma DVD. Dessutom så kommer den med en hop förskapade synthar s.k. ensembler. Det innebär att du kan ladda in nya synthar, och effekter för den delen, som du kan använda i din musik. Men det slutar inte där.

På internet finns det över 2500 ensembler som man kan tanka hem och använda gratis till Reaktor. Detta innebär att du antagligen aldrig kommer vara utan intressanta synthar och effekter till din studio. Men detta är ännu inte allt!

Du kan skapa dina egna synthar och effekter direkt i din sequencer eller i det ensamstående programmet som levereras med Reaktor. Detta innebär att du kan själv bygga just den synth, just den effekt som du behöver för stunden.

Hur en av alla synthar låter?







Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net
Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)