I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Lära mig allt jag behöver veta om att producera?

Vår Hiphop - Producenter & DJs

2008-07-15 05:06

Lära mig allt jag behöver veta om att producera?

Ok, så nu har jag pillat runt i fl i 2 år och lärt mig i stort sett grunderna. Nu vill jag ta det till en högre nivå och lära mig i princip allt. Vilken effect gör vad, om jag vet hur jag vill att ett beat ska låta te.x hur jag kan få det att låta som jag vill. I princip allting, hur jag ställer in eq'n vad som ändras vid olika mhz och så vidare. Hur ska jag enklast ta mig till? Jag befinner mig i eskilstuna och mitt inne i en utbildning så helst inga kurser.

Jag menar, alla har lärt sig på nått sätt eller hur? Jag har letat lite tutorials och så vidare men det känns som att dom hoppar över så mycket. "Nu trycker du på den där knappen så får du till eko på din trummor"... Jahapp och det är endast den där knappen som kan åstakomma det och det finns absolut inget annat sätt att ändra det på är direct frågan som kommer up i huvet. Så alla tips ni kan ge mig hjälper så ös på bara! Tacksam för svar // Jeffi

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.