I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Icke-kommersiellt (från min sida) samarbete?

Vår Hiphop - Producenter & DJs

2008-06-08 18:21

Icke-kommersiellt (från min sida) samarbete?

Hej vänner!

Jag gillar att joxa med beats. Om någon MC där ute är intresserad av ett samarbete är jag inte sen att haka på. Jag kräver absolut inga pengar för mina beats, allt jag vill ha är samarbete, allt jag vill är att göra musik.

Fulremixer finns på www.myspace.com/krunkkfukk. Och nej, de är inte så jävla seriösa. Fundera på saken.

Puss,
KROBOS

2008-06-08 22:03
proddar du nån annan stil utöver det jag hörde på myspacen?
mhm

2008-06-08 22:46
Spana min Myspace, och skicka PM om det händer något.
bla.

2008-06-09 02:07
@ skipp X2: absolut. Jag är flexibel. Myspacelåtarna är rätt oseriösa, det rör sig om proddar som vevats ihop på någon timme på fyllan. Requests är intressanta så länge det inte rör sig om Pink Floyd-muisikonani, eller rent kommersiella intressen. Vill som sagt inte sälja något, bara lattja.

2008-06-09 02:09
Kan lägga till: jag är knappast något musikaliskt mastermind, jag gillar bara att lirka och lira.

2008-06-09 02:44
du har ett pm
BullerbyBarnen Crew, SMÖGenröra, Världar i Fantasi
för du kan röka någonting som gör en skön och får
allting att kännas som det går att garva åt

2008-06-09 21:43
www.myspace.com/maektigab, kolla in där kan behöva lite beats till min kommande netplay!

Pz
Ny Användare : ReskOnee
Rappare

2008-06-12 02:08
det låter coolt! [email protected] så skickar jag över lite alster, så kan du se om det är nåt du gillar..
www.myspace.com/cedermusik

2008-06-12 02:42
-Ceder han svarar inte på någon :/
BullerbyBarnen Crew, SMÖGenröra, Världar i Fantasi
för du kan röka någonting som gör en skön och får
allting att kännas som det går att garva åt

2008-06-19 22:43
Tolvan: jodå. Inte meningen att dissa folk genom tystnad. Jag har lite prestationsångest bara, därför kommer beats och inlägg förmodligen i kombination med alkohol :) Ska lyssna igenom bidragen här i låten och försöka återkomma med något produktivt.

Men som sagt, jag spelar inte bara in fulkcrunk, ibland blir det "vanliga" beats också, men tyvärr har min dator nyligen kraschat fullständigt... så jag är lite av ett offer för min egen produktivitet..

2008-06-20 00:24
bla.