I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2008-04-14 22:58

Musikvideo

Tänkte bara höra om det är någon här kom gör eller vet som som gör musikvideor till rimligt pris? tack på förhand!

Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic

2008-04-14 22:58
ursäkta stavningen haha
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic

2008-04-14 22:59
prendel här på whoa kan göra en grym åt dig för en tusing!

2008-04-14 23:44
som nick sa, prendel är nog bästa valet

2008-04-15 07:40
Mjo prendel om man vill ha DV kamera material. Är de något seriöst du är ute efter så kolla med en mediabyrå.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-15 21:50

ja testade slänga ihop en musikvideo lite snabbt, den vart lite som man vill men :P
och effekten vart inte riktigt som väntat, var lite full under klippningen osv..
men tyckte de kunde va ett kul sätt o börja på =)
http://www.youtube.com/watch?v=fOyni4K9ZQA
dock lite oseriös men :D
tycker prendels musikvideor är helt okej, lär kanske vara lite dyrare hos en mediabyrå en hos prendel? får för mej att de borde vara så ;D

är förbannat bög....

2008-04-15 23:25
lär kanske vara lite dyrare hos en mediabyrå en hos prendel?

Självklart, men du får ju vad du betalar för. Allt handlar om hur mycket pengar du vill spendera på din musikvideo. Ska du bara be dina msn-kontakter att spana in din musikvideo på youtube så är ju givetvis en budgetvariant fungerande, men vill du satsa högre så får det också kosta därefter. Brukar bli ett problem det här i och med att väldigt få känner att dom är villiga att punga ut stålar, men som sagt så får du vad du betalar för.

www.lillasyster.se kan du ju kolla in, har ingen aning om vad det kostar men jag antar att det är relativt saftigt med tanke på att Veronica Maggios nya video kommer från deras stall. Samtidigt har dom också arbetat med med Menteroja och han lär ju sitta på en stramare ekonomi. Kolla upp det om du är intresserad!

http://www.lillasyster.se/mov/menteroja.html 
där har du menteroja videon också, jag tycker den är snygg!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-22 22:53

2008-04-22 22:54
ODMH: hur mycket tar ni betalt för en video?

2008-04-22 23:00
maila mig info om videon. Priset är helt olika. Skicka gärna låten samtidigt!

[email protected]

//O

2008-04-22 23:02
just nu är det lite oklart alltihop osv...men du råkar inte ha någon kontakt i New York som håller på med samma sak för ska dra dit i höst och tänkte att det vore nice.

2008-04-22 23:09
yes det har jag. har en kille som e jävligt duktig faktiskt. men är osäker på hans priser! mycket beror på vad för typ av budget video du är ute efter. meddela i god tid bara för datum osv för vad som gäller om du åker dit!

2008-04-22 23:31
SKitbra! tack så mycket!
det kan du lita på!