I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2008-04-06 16:01

Mixning!

Hejsan! behöver mixning på en låt ! adda på [email protected]
(INGA OKUNNANDE)

2008-04-06 16:04
snart kommer folk skriva att dom vill ha betalt för att mixa dina grejjer. typ 1000 kronor låten. ganska patetiskt

jag skulle kunna mixa men du vill ha någon bättre säkert
www.myspace.com/naturmusic

2008-04-07 13:13
på vilket sätt är det patetiskt att ta cash för att mixa? jag tycker det däremot är ganska dumt att jobba gratis, särskilt för folk som lagt ner tiotals tusen på ljudutrustning..:P visst är väl 1000 spänn lite dyrt för en amatörmixning men det är jävligt billigt i fall det är nån som vet vad den gör..!
är inte G, nu vet ni det, jag vänder ryggen till allt hat/<br>är mer som E, för ni vet E det är fan MC i kvadrat..
www.myspace.com/gkmonarken

2008-04-07 17:35
jaa självklart ska ni ta betalt, för utrustningen ni har och kunskaperna e stora pengar asså.

Men det jag tycker är patetiskt med detta e att de startas en sån här tråd i veckan minst av en 14 åring (i de här fallet en 16 åring) som knappt lärt sig grunderna inom rapp och kommer inte släppa någon mega hit som säljer. och då finns de vissa som tar tusen spänn eller tex 200 kronor i timmen. tror inte att den lilla rapparen som vill få sitt mixat blir mindre nöjd om han får en hyfsad gratis mixning av någon helt aiit rappare på sidan istället för om  han skulle få en avancerad mixning med fetaste utrustningen av någon tung lirare

Klankar inte ner på någon och framförallt inte dig men tror säkert de finns vissa som vet med sig att dom tar betalt av smårappare på denna sida och tycker de e lite ruttet gjort bara. menmen det är ju bara jag och mina åsikter
www.myspace.com/naturmusic

2008-04-08 09:34
hehe.. jag förstår, och håller med.. ville mest verka lite proffsig..;)
är inte G, nu vet ni det, jag vänder ryggen till allt hat/<br>är mer som E, för ni vet E det är fan MC i kvadrat..
www.myspace.com/gkmonarken

2008-04-08 10:13
De skulle ju vara intressant om du la ut ett exempel på en låt så man vet hur du låter.
Jag mixar gratis om det e så att jag gillar de som jag ska mixa, för de finns inge tråkigare än att sitta å mixa gratis när man måste sitta å tok lyssna på en låt i några timmar och den e värdelös.

/mats
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>