I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Bra producent film...

Vår Hiphop - Producenter & DJs

Producent

2008-04-06 15:29

Bra producent film...

skulle vilja ha tips på schysta filmer om producenter där man får va med när dom gör beats...deras egna iider hur dom bygger upp sina beats osv...beat kings har jag sett...så den behövs ej säga

"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2008-04-06 15:55

Producent

2008-04-06 16:00
youtube har jag scannad av totalt...har nog sett det mesta där....som sagt filmer inte klipp..
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2008-04-07 14:02
Beatdiggin och Deep crates är två feta filmer, iofs är det inte så mycket beats utan mer breaks, samplingar och såna saker...nog så inspirerande dock!

lite offtopic, någon här i forumet som har fått tag på deep crates 2? vissa säger att den inte har släppts och andra antyder motsatsen, vad står på? Sen skulle det väl komma en film om j-swift och hans knarkbekymmer, den vill jag också se men på hemsidan står det fortfarande coming soon...nån får reda ut det här nu om man sitter på information...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-07 14:59
Johnny-V8

Ryan Leslie är ju så älskvärd så det finns inte.
http://www.myspace.com/LARKIEPRODUCTIONS

http://data.fuskbugg.se/skalman01/Dejv.rar - Mina freebeats
Producent

2008-05-01 15:00
Nån som vet var man kan få tag på dessa filmer Flinta P19 nämnde?
Support A2K a.k.a. Azrael Kalashnikov & Wize Guyz Global Ent.

2008-05-01 23:53
A2K: Ja, youtube

Beatboxare

2008-05-04 19:31
Jhonny V8; Haha, sikken stekare...!!!
/KG BOOM

2008-05-04 21:38
translatorn smutsa inte ner ordet stekare.
//Spliffan
Beatboxare

2008-05-05 12:22
Skillnad på o va en stekare o på röka gås om det var det du menade. En stekare är en lök, den här shounen är en lök. En riktig liten mört i för liten kostym hög på sig själv. Han är fan själva definitionen av en stekare i min bok. En "riktig liten rispojke" för o citera han självmorsdmongot i tusenbröders finska morsa/Audi on a mission K
/KG BOOM
Producent

2008-05-07 02:35
Mr_JamaR P4: Thanks mayne. Blir interessant o se...
Support A2K a.k.a. Azrael Kalashnikov & Wize Guyz Global Ent.