I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2008-04-03 22:33

vilken mikrofon?

tjena! haha, har lagt in rätt många inlägg på den sista tiden! men whoa har hjälpt mig så mycket alla gånger så jag vänder mig till whoa igen ;)

nu är det så att jag är sugen på en lite bättre mick än vad jag har (för att få det ultimata soundet) inte överdriva och rekomendera en neumann nu bara! 
har en behringer B-2 pro just nu och ett m-audio fast track pro(fick det igår) ljudkortet var skit bra faktiskt :P något att rekomendera faktiskt! micken var bättre än vad jag trodde men jag känner ändå att något saknas för att få det riktiga soundet man vill ha, så jag måste få fråga... först är det någon skillnad mellan : SP C3 och SP C3 MKII på thomann är den billigare ochså... men är det någon skillnad på dom eftersom det står MKII på thomann?
många har rekomenderat studio projects + att 2 av mina polare har C1'an och den är skit bra! mycket prisvärd mick alltså! någon som har haft/testat C3'an? isåntfall hur var den?
kom ochså med egna förslag i ungefär samma prisklass :)

tackar på förhand! Peace

www.ZnapMusic.com/Prototyp