I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Fruityloops 8 rc 1 är här!

Vår Hiphop - Producenter & DJs

   

2008-02-19 15:10

Fruityloops 8 rc 1 är här!

OK gott folk jag vill gottgöra mina hårda ord här om dagen, var för trött och hade det för jävligt på jobbet med en massa strul häromdagen, därför blev det som jag skrev så hårt, måste ha behövt blåsa av lite ånga... Nåja nog om detta!

För er som använder och är legetim ägare till FL Studio 7 så kan jag berätta för er att den första släpp kandidaten till FL Studio 8 är här! Den är giltig till och med 28:e Februari. Följ instruktionerna på skärmen. Du måste äga FL Studio för att få tanka hem denna rc. Om ni är intresserade av att köpa FL Studio 7 Producer edition så är det ett bra läge nu, det kostar $149, men när FL Studio 8 kommer ut så kommer det kosta $199 eftersom det innehåller 2 helt nya pluggar var av den ena kostar som stand alone version €110+. Så vad är det då som får priset att stegra med $50?

SynthMaker

Vill du ha full kontroll över dina instrument så kan du alltid SKAPA DEM! Jag ljuger inte, du kan bygga din egen synth och använda den som en VST plug i FL Studio 8. Det finns en hel del färdiga moduler, men du kan även använda synthar som skapats av professionella skapare, samt en hel uppsjö med pluggar som du kan ladda hem, och om det är nåt fel med en synth så kan du ju alltid redigera den och spara om den. Samt undertecknad använder standalone versionen, och det innebär ...: Synthar som jag gör kommer ni kunna använda!

SliceX

Vet inte så mycket om denna slicer mer än att den typ är bättre än Dr Rex. Jag kommer skriva mer om denna när jag har testat den.

Ok detta var mitt botbrev, hoppas ni har förståelse för min frustration igår.

Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net
Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)