I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Mixningstjänst erbjudes

Vår Hiphop - Producenter & DJs

   

2008-01-18 23:10

Mixningstjänst erbjudes

Just nu söker jag låtskrivare/producenter som vill få ut det bästa av sina produktioner och ta sin låt ett steg närmare ett skivsläpp.
  
Fördelarna med en bra mix är många, dels ökar det möjligheterna att sälja in produktionen som en färdig master. En bra mix förmedlar dessutom ett bra första intryck vid promotion för en A&R eller andra branschmänniskor. Det är även bra att en oberoende tredje person, utifrån sitt eget ljudtekniska perspektiv, gör en kvalificerad tolkning av musiken.
Priset för tjänsten kommer vara fast och per produktion.

Själv har jag en ljudteknisk bakgrund från min tidigare utbildning på musikhögskolan i Piteå.
Jobbar i nuläget som låtskrivare och producent på Sthlm Hitfactory. Har utöver det jobbat på uppdrag från flera svenska musikförlag. 

För prisuppgifter, information om tjänsten eller generella frågor om t ex mina tidigare erfarenheter nås jag via min mail: [email protected] 

Mvh/
Max




Producent/Songwriter
www.myspace.com/pitchtunes