I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sugen på att ta nästa steg och börja producera seriöst?

Vår Hiphop - Producenter & DJs

   

2007-12-31 01:28

Sugen på att ta nästa steg och börja producera seriöst?

Tjena.
Brukar vara många trådar om folk som undrar vad dom ska köpa för grejer osv.
Funderar på att sälja av min nuvarande setup, så är du sugen på att börja producera musik seriöst så kanske min utrustning är något för dig.

Det jag har är:

Monitorer = Tapco S8 bästa monitorerna i sin prisklass helt klart, fruktansvärt bra. gjort många bra mixar i dom

Mixer = Tapco 6306 grym mixer

Ljudkort = Internt M-audio ljudkort, Delta Audiophile 24/96. inget fansy men gör sitt jobb väldigt bra

Midikeyboard = Radium Min katt har gnagt på några av rattarna, dom funkar lika bra som förut men ser inte lika fina ut


Om någon vill ha det här paketet så säljer jag det för 5000 kr
Har inget stort behov av att sälja det, så därför ligger tråden inte i köp och sälj.
Säljer inget separat, utan det är som sagt riktat till dom/den som vill ta nästa steg och börja försöka bli seriös/a.

Bara monitorerna kosta 1000kr mer än det här paketet när jag köpte dom.

Tyvärr så säljer jag det bara till folk i från stockholm eller till någon som orkar åka hit, för mycket meck me att posta, då behåller jag häldre grejerna.

Ha det bäst!
/Sixten

Ps, Låt tråden ligga kvar här då nybörjare nog inte brukar kolla i köp och sälj efter ett "startpaket" =)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.