I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Någon grym på att mixa i Cubase? Som känner sig redo att ta an en "sång-låt", titta hit!

Vår Hiphop - Producenter & DJs

   

2007-12-22 21:47

Någon grym på att mixa i Cubase? Som känner sig redo att ta an en "sång-låt", titta hit!

Tjena!

Det är nu så att min tjej var här idag och spelade in sin låt till sin bortgågna farfar. Nu är det så att jag var tvungen att skaffa cubase (vilket jag aldrig använt innan) för att mina nya grejer skulle funka. Nu är grejen att jag inte kan ett skit om att mixa i detta programmet. Fattar verkligen inget om det.

Så är det någon som har tid och verkligen vill lägga ner lite jobb på det här så skulle det vara grymt schyst. Detta är verkligen viktigt, speciellt för henne. Hon ska ge det i juklapp på julafton till sin farmor och familj, så. Ni fattar nog hur viktigt det är.

Aja, känner ni att ni vill och kan, hör av er så fort som möjligt. Släng iväg ett GB eller mess, eller adda på msn: [email protected]

One love, Yez!

One in a milli-on.