Söker lite folk till ett projekt ja har
Ja Tjena då..De är så här va jag söker någon till samarbete med ett projekt ja har som börjar rulla igång till sommaren...Söker Duktiga Djs innom reggae/dancehall/hiphopSamt någon lirare som e grym med hemsidorSen i övrigt så är jag intresserad av Artister/Band innom just Reggae , dancehall , hiphop och liknande Skriv en rad eller två om vad du kan göra, om de kanske finns nåt du kan visa som du har gjort osv..Yeah.. Keep Rise Them Up
Ah jo kan vara ett plus om ni är över 18 också..Så ni kan spela live med alkohol!.
elem, vad har du tänkt dig för yttligare info då?Söker Djs, Artister, Band osv till Live spelningarKommer också lägga up en sida med artiklar, interjuver m.m..Plus jag håller på startar upp en bar/klubb i halmstad..well thats what you get to know for now om man säger så..
Boka ROUGH LYNX SOUND. Vi spelar framför allt reggae och dancehall men även hiphop och r&b om så önskas.
www.myspace.com/roughlynx
www.roughlynx.com
Hör av dig om du behöver tekniker, har ett gäng på lager.har även en del band om du är intresseradeWww.skankthebones.se Hör av dig