I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Köpes: litet FL Studio (flp) Reggae beat/projekt

Vår Hiphop - Producenter & DJs

   

2007-11-26 02:52

Köpes: litet FL Studio (flp) Reggae beat/projekt

Hej,

Jag har inte hunnit arbeta så mkt som jag velat med FL Studio (jobbet har krävt att jag jobbar över) så jag behöver lite arbetsmaterial så jag kommer igång snabbare. Jag tänkte såhär: Ni som kan FL Studio, dethär är ett mkt litet projekt, men kan kanske ändå vara värt för er, samt växa större då jag har mer pengar att lägga framöver. Om ni lägger 30 min på att göra ett reggae projekt, det behöver inte vara världens bästa beat, kan vara "inspirerat" från nånstans (jag gillar Tiken Jah Fakoly mfl.). Sen kan ni lägga 30 min till och göra ett andra reggea-projekt. Så tot 1 timme, 2 projekt/*.flp/beat. Det jag bjuder är tyvärr lågt, 100 kr, men kan ändå betraktas som en hyfsat timlön ;)
Helst inga samplingar utan endast gjort med instrumenten i FL Studio (jag har fullversionen med en massa vst:s).
Dom som är intresserade kan väl skicka ett privatmeddelande till mig så tar vi det därifrån.

Mvh