I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

USB ljudkort som är lika bra som ett ESI juli@

Vår Hiphop - Producenter & DJs

2007-11-13 19:48

USB ljudkort som är lika bra som ett ESI juli@

just nu har jag ett ESI juli@ ljudkort men bärbar dator väntas.

Vill ha tips på ett USB-ljudkort som är minst lika bra som det, för vill inte byta ner mig.

Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!

2007-11-13 20:48
enkelt sagt så är allt under 3000kr i princip samma skit. det handlar väl bara om smaksak och funktion.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-11-14 10:38
hade kickat en m-box minio m jag var du.... men vet inte om det e usb eller firewire.. men det spelar väl ingen roll.. din laptop lär ha firewire

finns en del andra feta också.. saffire t.ex

2007-11-16 13:18
Det mest mobila mest överlägset med den absolut bästa ljud kvalite av alla ljudkort!  

http://www.apogeedigital.com/products/duet.php
™™™™™

2007-11-16 20:35
Firebox ska väl vara hyffsat grym, men om du kan dra upp priset så skulle jag faktist föredra en Saffire LE, eller Mbox mini.

2007-11-17 02:47

Orchidee fast Duet är ju värsta sladdhärvan. är ju inte så slickt i praktiken.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-11-17 03:36
fuck vad alla säger... det beror på vad du har tänkt att använda dej av för program och hårdvara. samt hur mycket du tänkte kunna spela in samtidigit. även hur mycket stash du kan tänka dej  att lägga ut.

2007-11-17 03:38
och förresten. juli@ är inte speciellt bra, har självdet kortet på den här burken, piss kort.