I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-11-10 11:37

mpd problem

får inte igång min mpd med varken acid eller FL...

nån som har tips?

"who's callin' the shots? we hit that man first..."

Disatisfaction bring change

2007-11-10 11:51
läs manualen till den så fattar du hur man gör.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-11-10 16:00
de borde väl inte funka i acid heller? :P

2007-11-12 12:17
DJDoggy P23

lus läst den jävla manualen.... an noo it doesn't say shit 'bout my problems...

pellepenator X0

klart dne ska funka, den ska funka i cubase o alla sånna program...

det finns ett program som heter PAD 187 för mac datorer där du kan loada samples o sånt till den,.. men hittar inget sånt program till PC:..
"who's callin' the shots? we hit that man first..."<br><br>Disatisfaction bring change

2007-11-19 10:43
ForceOne X2

PAD 187 Funkar enbart for MPC's. Vad man gor i PAD 187 ar skapar program for din MPC - medan MPD ar inte baserad pa program, den ar enbart en MIDI controller for din sequencer.

Vad har du for problem broder? 

2007-11-19 15:20
chilltone P21

aa jag syftade på FPC i furityloops, viste inte namnde dock.. kunde du inte skcikat ett PM till mig bror?...

iaf har köäpt en mpc nu talang shit... studion börjar ta sig fett I LOVE THE GRIND!!::..

men aa..

löser nog problemet snart
"who's callin' the shots? we hit that man first..."<br><br>Disatisfaction bring change

2007-11-19 20:53
Mighty-M P18

hmm

har letat och letat men inte hittat något faktiskt.