I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Frågor kring hyrande av lokal + budget

Vår Hiphop - Producenter & DJs

   

2007-11-05 17:21

Frågor kring hyrande av lokal + budget

Tjena.

Tänkte fråga om det är någon här som har studio i en lokal som ni haffat genom studieförbund eller liknande. Vi är några polare som är lite sugna på det men tänkte höra mig runt här omkring för att få lite kött på benen. Hur gick ni tillväga, vad är alternativen och hur fungerar det i praktiken?

Jag har hört talats om att man kan få lite kosing genom att gå med i sk. studiecirklar, är det här någonting som ni har nyttjat och hur blev det hela gällande ekonomin? Handlar det om några hundralappar hit och dit eller kan man dra nytta utav det hela på riktigt.


Ja, i stort sett allting rörande detta ämne är intressant så det är bara att tala ut :)

Låt gärna tråden ligga kvar här eftersom ekonomiska saker förhoppningsvis kommer diskuteras, och då är det givetvis "producent&Dj" prylar som kommer att inhandlas, därav postade jag tråden här.

Fridens!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.