I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

shuu nu är sökandet igång igen!

Vår Hiphop - Producenter & DJs

2007-10-17 10:25

shuu nu är sökandet igång igen!

shuu Azon här. Jag söker en beatmaker och en producent som skulle kunna prodda lite åt mig. jag har hållt på med musiken sedan Juli 2007 jag skulle lätt kunna bli mycket mycket bättre med hjälp av lite god kritik och hjälp. Söker nån runt Jönköpings området. Om du kan tänka dig något utav det så hör av dig till [email protected] . Hemsida kommer upp imon kort..

Livet är som en spliff, Man röker, sedan försvinner den. Peace

2007-10-17 11:11
så du passar på att göra två trådar inom loppet av 24h om samma sak?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-10-17 12:23
rolle nej jag har sagt till moderatorer att ta bort den gamla.. och snälla va seriösa annars behöver ni inte skriva.. peyz

2007-10-17 13:06
Hur äckligt jävla dumma ska alla jävlar på whoa vara, läs reglerna!

2 - Om du vill ha beats...
Lägg då upp en audio som du har gjort så att folk kan få höra om du är värd att få ta del av deras alster. Om du inte gör det så kommer inlägget tas bort eftersom det ändå inte kommer leda nån vart. Nämn också om du är villig att betala för beatet och i sånt fall ungefär vilka summor du tänkt dig.

Lägg då upp en audio som du har gjort så att folk kan få höra om du är värd att få ta del av deras alster. Om du inte gör det så kommer inlägget tas bort eftersom det ändå inte kommer leda nån vart. Nämn också om du är villig att betala för beatet och i sånt fall ungefär vilka summor du tänkt dig.

"Maybe i could get mjältbrand"
"jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"

2007-10-17 15:00
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen.
// Dansk_BB

2007-10-17 17:14
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-10-17 17:33
www.myspace.com/azonsound

2007-10-17 18:01
http://www.myspace.com/wiseenmusic om du är villig att betala en billig penning:)
 http://www.myspace.com/wiseenmusic

2007-10-17 18:23
du kan få ett beat av mig, och jag lovar, det vill du inte för jag är inte riktigt så bra!
http://www.myspace.com/rickyrillzbeatz
"Jag får mitt nyaste ljudkort på torsdag/fredag, men just nu har lite sämre grafikort derför det låter som det gör" - Nilleyo

2007-10-17 19:14
Manager

2007-10-17 19:22
hur jävla dumma kan ni själva vara? det var ju bara att gå in på hans sida och klicka på hans myspace länk. måste ni ha allt serverat på ett fat?
/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit

2007-10-17 19:39
thankz nån normal människa på whoa. peyz