[Sökes] Dj till skräckband.
Jo det är såhär att jag är extremt less på att sitta bakom datorn och skriva och spela musik så jag har gjort ett tappert försök att starta upp ett band. Intresse var visats men jag tänkte fortsätta söka till jul nån gång och sen välja ut musikerna som passar bäst i bandet och som verkar mest dedikerad. Grunden ligger vid Horrorcore i 4takt men varje person kommer få visa sin talang då jag vill att instrumenten ska ha en lika stor del i historieberättandet som texterna har. Dvs mycket breaks, solon, blastbeats och liknande.
Det kommer vara mycket hård och brutal musik så ett öppet sinne och en mörk själ är nästan ett måste. Är ni känsliga mot anti-religions propaganda så är det inte heller nån idé att ansöka. Däremot om ni är sugen på nånting helt nytt som världen inte sett/hört förut så skicka gärna iväg ett mail, jag svarar på alla frågor och har ljudklipp och allt upplagt.
Östersund är platsen detta kommer hända, så jag söker folk med möjlighet att ta sig in till staden 1-3 gånger i veckan för repning och spelningar.
Finns det någon som är intresserad så skicka ett mail till [email protected] eller adda samma adress på msn. Jag söker även musiker som spelar diverse akustiska instrument och bas så sånna ansökningar är också mycket välkommna.
/Christofer
Worship Nothing Studios :Inspelning, mixning, mastring, design, musikvideos m.m:
http://www.wnstudios.se